justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

Take care and good luck.

Publicerad 2015-01-03 17:05:53 i Allmänt,

Dagarna går och det är redan 3:e Januari 2015. Tiden går fort när man har kul, eller vad säger man? Jag skulle kunnat ha en bättre start på detta år, men jag mår inte riktigt bra. Dessutom, vad spelar det för roll? Det byter egentligen bara årskifte, man blir inte en helt annan person. Man behöver inte säga att man längtar tills det byter år för att man hoppas på att det bättre. Bestäm att från och med nu, ska hela mitt liv bli bättre. Istället för att önska att nästa år ska bli bra, önska att resten av ditt liv ska bli bättre än någonsin. Så från och med nu, önskar jag er ett bättre liv, bättre framgångar och framförallt all lycka i livet ni har kvar. Ta hand om er, vad som än händer. Lova det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela