justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

Söndagsångest deluxe

Publicerad 2015-01-18 21:32:00 i Allmänt,

Ligger just nu i sängen och har en jädra söndagsångest.., helt sjukt. Vill verkligen inte till skolan imorgon, så just nu känns det hopplöst. Men hoppas på att komma upp imorgon bitti och orka med hela skoldagen. Längsta dagen på hela veckan också, hur ska detta sluta??? Haha 
Mår inte helt kry nu heller, har värsta humörsvägningarna och ett enda litet skoj-ord kan göra mig ledsen. Spelar ingen roll vad. Sjukt jobbigt iallafall..  
Hoppas att ni mår bättre än jag och att ni haft en riktigt bra helg. Nu ska jag ta mig i kragen och försöka att sova, får se hur det går. Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela