justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

There is no words

Publicerad 2014-11-27 21:20:12 i Allmänt,

Uppdateringen suger men anledningen är enkel, det finns inget jag kan skriva om. Mina vardagar ser ungefär detsamma ut, skola och plugg. Mina helger är inget speciellt, bara chillar typ. Så det känns inte kul att skriva inlägg om vad jag gjort osv. Dessutom mår jag inte så bra just nu, mer vill jag inte gå in på. Funderar på att ta en paus från bloggen faktist, men det ska jag tänka över. Hoppas iallafall att ni mår bra, jag får inte många kommentarer men de få jag får gör mig så himla glad. Fick en kommentar idag som fick hela mig att skina upp. Så tack så jättemycket, det betyder verkligen! Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela