justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

Min lördag

Publicerad 2014-11-15 20:27:29 i Allmänt,

Inatt sov min kusin hos oss. vaknade runt kvart i 10 och åt frukost samtidigt som vi kollade på film. Sen gjorde vi inte så mycket, hade täcke- och kuddkrig hahah, det var ganska så roligt faktist. Runt 5 åkte hon hem och runt 6 gick jag till mamma. För en stund sedan åt vi mat och nu käkar jag skumtomtar. Hoppas att ni haft en jättebra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela