justaweirdgirl.blogg.se

Jag Ă€r en tjej pĂ„ 16 vĂ„rar, Ă€lskar att vara med vĂ€nner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig sĂ„ skulle jag nog sĂ€ga att jag Ă€r en konstig, rolig men Ă€ndĂ„ glad och lugn tjej. Kika gĂ€rna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det sĂ„ bra😚

Farsdag💗

Publicerad 2014-11-09 14:16:16 i AllmÀnt,


Idag Ă€r det inte mindre Ă€n farsdag. Och jag som Ă€r sĂ„ glömsk hĂ„ll faktist pĂ„ att glömma bort det, hehe.. Men som rĂ€ddaren i nöden kom jag pĂ„ att jag köpt en farsdagpresent Ă„t min Ă€lskade pappa. Jag inte vem jag skulle vara utan honom. Han stĂ„r upp för mig hela tiden, finns vid min sida varenda minut och betyder mer Ă€n allt för mig. Visst har vi vĂ„ra upp och ned gĂ„ngar, men det har vĂ€l alla? Det som kĂ€nns sĂ„ bra, Ă€r att hur mycket jag Ă€n skulle brĂ„ka med honom, sĂ„ vet jag att han alltid Ă€lskar mig för den dotter jag Ă€r& att jag alltid kommer att Ă€lska honom för den han Ă€r, min far. Utan honom i mitt liv skulle allt kĂ€nnas sĂ„ tomt, som att nĂ„got skulle fattas mig. SĂ„ pappa om du lĂ€ser det hĂ€r, kom ihĂ„g att jag alltid under alla omstĂ€ndigheter kommer att finnas vid din sida och Ă€lska dig för den underbara pappa som du Ă€r. Alltid❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela