justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

Det är som att varenda kärleksång jag lyssnar på, handlar om honom

Publicerad 2014-11-12 21:56:25 i Allmänt,

Go kväll allihopa!
Just nu sitter jag i sängen och mår väl inte så jättebra. Jag känner mig nere och vill typ bara gråta. Är nog i ett av det jobbigaste stadierna i mitt liv också. Det är så mycket nytt, ny skola, nya vänner, ny vardag, massa läxor, och allt. Vet inte, men det blir bara för mycket för mig just nu. Mycket tankar som snurrar runt i huvudet.
Dagen har iallafall varit hyfsat bra. Kom till skolan vid 8.45 och satt en stund och pluggade. Vid 10.00 hade vi matte och efter det skulle vi ha idrott men jag kände mig hängig så skippade den. Istället fick vi svara på frågor och sedan sluta. Satt då kvar och pluggade lite. Tog bussen runt 14.00 och var hemma runt 15.00. Satte då på Narnia och kollade på det. Vid 17.00 åkte jag och pappa till lager 157 och hämtade mina byxor som dom lagt upp. Har vääldigt korta ben... Efter det åkte vi och övningskörde, det gick ju bra tills jag fick motorstopp typ 150 gånger och jag håll på att backa in en bil. Nä det gick nog inte så bra idag, vill bara kunna allt det där nu. Blir så arg på mig själv!! Ajja efter det åkte vi och handlade, sedan åkte vi hem, åt toast, jag kollade klart på Narnia och gosade med katterna. Nu ska jag ta och sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela