justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

Close one door and open another

Publicerad 2014-11-16 21:32:49 i Allmänt,

Min helg har varit jättebra. Har sovit över med kussen, ätit massa gott, och idag tog jag en liten spring/gå runda, vilket kändes awesome. Efter det gjorde jag lite övningar. Sen duschade, började gråta när duschdrapperiet åkte ned& blev skitarg. Humörsvägningar vare här ja.. När mamma kom hem fick jag en stor kram och åkte sedan med henne till hennes jobb och lämnade leksaker som barn ska få efter att de blivit opererade tror jag. När vi kom hem fixade vi tacos och åt det, sen har jag inte gjort så mycket mer. Var med pappa en sväng på stan. Hoppas ni haft en underbar helg! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela