justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

Äntligen FREDAG

Publicerad 2014-11-21 17:57:42 i Allmänt,

Nu är den mest efterlängtade dagen på hela veckan kommen. Denna dag då man satt på de sista lektionerna och bara väntade på att klockan skulle slå 15.00. Vi fick dock sluta 14.59 XD
Iallafall har dagen känts seg, hade seminarium idag och det gick faktist hyfsat bra skulle jag säga. Vi fick ta en fråga och sedan diskutera den med de andra, så det kändes tryggt. Sen har jag jobbat med Engelska och so, gick väl sådär men det funkar. Efter skolan tog jag bussen hem och har inte gjort något speciellt. Suttit framför tvn och mått lite halvt. Jag blir nästan rädd över mig själv, att allt ena sekunden kan kännas så bra och som att livet bara flyter på, men i andra sekunden vill jag bara gråta och det känns som att allt går emot en. Det är sjukt, jag vet, men så är det för mig just nu. Ikväll står iallafall tacos och idol på schemat, mormor kommer så det blir mysigt. Nu ska jag titta på youtube-klipp, ha en jättebra fredagkväll allihopa! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela