justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

Twisted

Publicerad 2014-12-14 21:12:45 i Allmänt,

Halloj! 
Uppdateringen suger verkligen och jag har inte mycket att skriva. Är så himla skoltrött nu och skulle gärna vilja gräva ned mig i sängen tills jullovet börjar, men det går ju inte. Det är ju endå 4 dagar kvar, så det klarar jag nog. Ska snart gå och lägga mig, börjar 8.20 imorgon... Som tur är har jag världens bästa mamma som kan skjutsa en😍 Helgen har varit bra, umgåtts med kusinen, sovit och pluggat. 4:a inlämningar innan jullovet, men det får gå. Hoppas att ni mår bra!! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela