justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

Sjuk -.-

Publicerad 2014-12-27 15:56:49 i Allmänt,

Som rubriken lyder, jag har blivit sjuk. Kliar i näsan hela tiden och har nysit jag vet inte hur många gånger idag. Dessutom är det inte vanliga mjuka nysningar utan mer som att jag ska svimma när jag nyser för att jag blir så yr. Lite läskigt faktist... Så dagen har spenderats i soffan. Fryser och svettas på samma gång så det är lite jobbigt men hoppas på att må bättre till nyår iallafall, det är ju några dagar kvar så man kan ju hoppas. Hoppas att ni mår bra och jag önskar er en underbar fortsättning! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela