justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

Love killer

Publicerad 2014-12-03 22:48:02 i Allmänt,

Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg bara för skojs skull. (eller ah skoj och skoj, mer för att bara uppdatera lite). Veckan har gått fort tycker jag och imorgon är det redan torsdag. Om ungefär precis 2 veckor får vi jullov vilket ska bli så himla jäkla skönt. Skolan tar verkligen energin ur mig. Jag är så jäkla skoltrött och just nu går det inte bra för mig i många ämnen. Jag känner inte att jag presterar som jag kan, det finns ingen motivation helt enkelt, vilket faktist suger. Jag brukar kunna ha lite motivation men i matten och spanskan finns ingen i överhuvudtaget. Det är helt sjukt. Jobbigt och ledsamt är det, för jag känner att jag kan så mycket bättre men motivationen finns inte där. Ajja ska snart sova, har prov i matten och skulle helst bara vilja gräva ned mig och sova hela morgon dagen och vakna upp på fredag igen, men så funkar det tyvärr inte.. Får göra mitt bästa antar jag. Hoppas att ni mår bra, så får jag se framåt lite och faktist vara glad över att det bara är 2 skoldagar kvar denna vecka. Ha det bäst! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela