justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

Heaven is a place for angels

Publicerad 2014-12-04 17:44:37 i Allmänt,

Go kväll allesammans!
Idag har vi haft sista matteprovet för terminen och förhoppningsvis det sista provet i överhuvudtaget för denna termin. Provet gick väl si så där, men jag hoppas på ett E iallafall. Känner mig lättad och glad nu iallafall. Imorgon är det äntligen Fredag vilket betyder helg i övermorgon, vilket betyder SOVMORGON. Ganska mycket plugg kvar att göra, men det känns ändå helt okej. Ska ge allt jag har in i det sista nu så jag kan njuta av ett jullov fullt ut. Samtidigt vill jag kunna glädjas åt att jag klarat första terminen i första ring, så jag hoppas på det bästa. Nu ska jag snart gå hem till mamma och sedan mysa ned mig lite resten av kvällen. Imorgon är en ny dag, men nya möjligheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela