justaweirdgirl.blogg.se

Jag är en tjej på 16 vårar, älskar att vara med vänner, familj och bara vara. Om jag ska beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är en konstig, rolig men ändå glad och lugn tjej. Kika gärna in om du vill följa mitt liv och vad jag gör om dagarna, ha det så bra😚

Gott nytt år allesammans!

Publicerad 2014-12-30 23:23:00 i Allmänt,

 
Tack till ALLA som gjort 2014 till ett av de bästa åren någonsin. 
Detta blir nog det sista inlägget på bloggen för detta år, därför önskar jag er gott nytt år nu. Mitt år har haft sina upp och ned gångar, men det är nog ändå det bästa året vad jag kan minnas. Många skratt, många tårar men också många framgångar. Det är ett mycket minnesvärt år och jag kan inte annat än att tacka alla mina vänner för det. När det var som svårast så hjälpte dom mig, & även fast att jag är så jäkla dålig på att säga tack, så vill jag verkligen göra det nu. Tack för att ni funnits där, tack för att ni trodde på mig & tack för att ni faktist stått ut med mig (haha). Alla skrattattacker i skolan, alla diskussioner med lärare, har bara lett till något bra. Det känns fantastiskt att ha alla minnen med sig, iallafall för mig. Jag har gjort många misstag, och många mer kommer det att bli. Ingen är perfekt, ellerhur? ;) Nu hoppas jag iallafall att ni alla får några jättebra år framför er. Försök att hålla huvudet högt, det är värt det. Gott nytt år än en gång. Ta hand om er och njut av vad ni faktist har! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela